Strona główna

dominika jasińska

Menu

Dzieje się

Październik 2018

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Oferta

Postaw na relacje w biznesie - trudny klient

Klient nasz pan, klient ma zawsze rację, z klientem się nie dyskutuje. Z drugiej strony iluż niezadowolonych klientów nigdy już do nas nie wróci, bo według swojego mniemania nie tak zostali obsłużeni. Czy jest sposób na to, by sprawy sporne z klientami załatwiać ku obopulnemu zadowoleniu? Jak stwarzać przestrzeń do słuchania, jak nie przerzucać odpowiedzialności za to, co się wydarzyło na inne osoby? Jak stworzyć atmosferę zrozumienia dla potrzeb klienta z jednoczesnym uwzględnieniem tego, co dla nas ważne?

Proponuję cykl dwudniowych szkoleń z komunikacji z klientem przygotowanych w oparciu o założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:

Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.

Jeśli jesteś zainteresowana/y wzięciem udziału w tym warsztacie, napisz