Menu
Dzieje się
Czerwiec 2023
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Oferta
Postaw na relacje w biznesie - trudny klient
Klient nasz pan, klient ma zawsze rację, z klientem się nie dyskutuje. Z drugiej strony iluż niezadowolonych klientów nigdy już do nas nie wróci, bo według swojego mniemania nie tak zostali obsłużeni. Czy jest sposób na to, by sprawy sporne z klientami załatwiać ku obopulnemu zadowoleniu? Jak stwarzać przestrzeń do słuchania, jak nie przerzucać odpowiedzialności za to, co się wydarzyło na inne osoby? Jak stworzyć atmosferę zrozumienia dla potrzeb klienta z jednoczesnym uwzględnieniem tego, co dla nas ważne?
Proponuję cykl dwudniowych szkoleń z komunikacji z klientem przygotowanych w oparciu o założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:
- będziemy mówić, o tym co tak naprawdę budzi nasz sprzeciw i złość,
- zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,
- nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
- odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,
- poznamy rolę empatii w kontaktach z ludźmi,
Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.
Jeśli jesteś zainteresowana/y wzięciem udziału w tym warsztacie, napisz